پنج فایده یوگا در صبح

دلیل اول:

وقتی که شما شروع به انجام یوگا در صبح میکنید، بدن شما عادت میکند به بیدار شدن به موقع که این یعنی شما وقت بیدارشدن احساس پر انرژی بودن میکنید. هنگام تمرین یوگا توجهی که به تنفس، مدتیشن، آسانا میدهید تاثیر مثبتی دارد بر غدد درون ریز.

دلیل دوم:

یوگا در صبح، کمک میکند به ساختن یک روتین ماندگار و سالم. تحقیقات نشان میدهد که ۹۰ درصد از کسانی که به طور منظم تمرین میکنند (بیشتراز ۳بار در هفته) در صبح، سرحال تر هستند.

بیشتر ما زندگی پر مشغله ای داریم و زمان برای ما پر ارزش است بنابراین در طول روز ممکن است شما خسته شوید  برای انجام یوگا در عصر با در اولویت قرار دادن یوگا در طول روز و انجام آن در صبح احساس سلامتی و قدرت را در کل روز خواهید داشت.

دلیل سوم:

یوگا در صبح ۱ روز پر از آرامش میسازد. ترافیک، افراد گستاخ، همکار منفی و… برای شما مشکلی به حساب نمی آیند تا زمانی که شما به تنفستان وصل هستید بهش فکر میکنید و کنترلش میکنید.

ذهن فرمانروای بدن است اما تنفس فرمانروای ذهن است.

دلیل چهارم:

یوگا در صبح باعث افزایش متابولیسم میشود که این اجازه را به شما میدهد آن روز کالری بیشتری دریافت کنید.

تمرینات مشخصی از یوگا به متابولیسم سرعت می بخشد که کالری سوزی بیشتری خواهید داشت. هضم غذا را آسان میکند و باعث پخش ویتامین و املاح در کل بدن میشود.

دلیل پنجم:

یوگا در صبح یک جایگزین عالی برای کافئین است. نوع خاصی از تنفس در یوگا، بدن و ذهن را تحریک میکند.

تمام این اکسیژن تازه کمک میکند به بیدار شدن مغز که همانند تاثیر کافئین است (کافی میکس، چای، قهوه و..)

 

اگرشما عادت به انجام یوگا در صبح ندارید و تاحالا امتحان نکردید من شما را تشویق میکنم به انجام این کار حداقل برای یک هفته تا یک ماه و تاثیرات آن را خودتان ببینید و دلایل دیگر را خودتان به این لیست اضافه کنید.

همچنین ببینید

یوگا قدم به قدم – وضعیت درخت

انگلیسی: Tree pose سانسکریت: Vrksasana ترجمه: کلمه سانسکریت وریکش (Vrks) به معنی درخت است و …

2 دیدگاه

  1. مرسی بابت مطلب عالی تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*