آسیب‌های تفکرات منفی و هاله‌های انرژی

تحقیقات در مهندسی بیو شیمی نشان می‌دهد که مغز انسان ماده ای را ترشح می‌کند به نام اندروفین (مورفین طبیعی بدن).
کسانی که بر ذهن آنها تفکرات منفی حاکم است اندروفینی که از مغزشان ترشح می‌شود بیماری زاست و کسانی که ذهن مثبت دارند اندروفین آنها شفابخش است: یک ماده با دو خاصیت!

امروزه از نظر علمی ثابت شده که هیچ چیزی نیست که از خودش هاله انرژی ساطع نکند.
قانون «دوبروی» می‌گوید: «هر ذره‌ای از خود انرژی به همراه دارد». حتی با دوربین‌های مخصوص از این انرژی‌ها عکس تهیه می‌شود. هاله‌‌های انرژی با فرکانس مغز و تفکر انسان مرتبط هستند.

ما می‌توانیم هاله‌های انرژی خود را با متمرکز شدن روی شخصی یا محلی هدایت کنیم فقط کافی است به آن شخص فکر کنیم بلافاصله هاله‌های انرژی ما با سرعت نور به سوی آن شخص فرستاده می‌شود.

هاله‌های انرژی قابل باردار شدن است؛ اگر تفکر انسان منفی باشد هاله منفی و اگر مثبت باشد هاله مثبت.
به اين ترتيب که انديشه‌های مثبت، مهرآميز، خيرخواهانه، سرشار از توانمندی، هوش و خلاقيت بر هاله اثر مثبت دارد و سطح انرژی‌های آن را بالا می‌برد و از نظر کمی نيز می‌تواند هاله انسان را بزرگتر نمايد. برعکس انديشه‌های منفی، بدبينی‌ها، خودخواهی‌ها، احساس تنفر از خود و یا ديگران، حسادت، خشم و هر گونه انديشه بد بر هاله اثر تخريبی می‌گذارد و سطح انرژی‌های آن را بشدت کاهش می‌دهد و انرژی زيادی از انسان می‌گيرد.

وقتی در مكانی احساس بدی مي‌كنيد بدين معناست كه آن محل از انرژي‌های منفی اشباع شده است و يا وقتی فردی اين تاثير را روی شما مي‌گذارد يعنی او حامل انرژی منفی است.

جالب است كه اين انرژی حتی هنگام فكر كردن به كسی، حرف زدن، گوش كردن و… به صورت چه مثبت و چه منفی منتقل مي‌شود.

انجام اعمالی مانند مدیتیشن، عبادت و تمرین تفکر مثبت، حضور در طبیعت و دوستی با آن، از عوامل مهم و تاثيرگذار بر افزايش سطح انرژی هاله است.

احتمال دارد که شما در طول زندگی با انجام كارهایی هاله نورانی خود را آلوده كرده باشيد. هر گونه اضطراب، دلهره، ترس و حتی  دروغگویی، غيبت کردن، بدبينی، آبروی دیگری را بردن و کلیه مسائلی از این قبیل منجر به آلودگی و تجمع انرژی‌های تخريب‌گر در هاله شما می‌شوند.

اين انرژی منفی آنقدر در هاله شما نفوذ مي‌كند تا در جسم (آخرين سطح برای نفوذ) اثر خود را به صورت بيماری نشان دهد.

توجه کنید که
انرژی منفی منشا تمام بيماري‌های روحی- روانی و جسمی انسان است و به مرور زمان رد پای خود را بر چهره و بدن ما بر جای می‌گذارد.

پس

اگر دائما مریض می‌شوید به پاکسازی هاله و دوری از آلوده کننده‌های هاله‌تان فکر کنید.
 انرژی هاله‌تان را با راه‌های مثبتی که گفته شد بالا ببرید تا نیازی به راه‌های منفی نداشته باشید.

و اما  افرادی هستند که به صورت ناخودآگاه از انرژی دیگران تغذیه می‌کنند.  (حتی آن فرد می‌تواند خودمان باشیم) معمولا آنها افرادی هستند که ما اصلا بهشان شک نداریم.

یکی از راه‌های کسب انرژی از شما این است که:

این افراد ممکن است نزدیک شما بیایند و برای شما درد دل کنند و بگویند که چه آدم بدبخت و فلک‌زده‌ای هستند و … و هر چه شما راه چاره نشانشان می‌دهید گوش نمی‌دهند، چون نمی‌خواهند که تغییری در وضعیتشان به‌وجود بیاید چرا که این تنها راهی است که می‌توانند انرژی بگیرند، آنها با این کار در حال گرفتن انرژی شما هستند در حالی که شما دلتان به حالشان سوخته است.
پس اگر به‌جای یک گفتگوی منطقی دوطرفه، وارد گفت و شنودی شدید که هر راه‌حلی ارائه دادید با جمله : آره درست میگی، ولی….. پاسخ داد، بدانید که دارید انرژی از دست می‌دهید.


راه دیگر انرژی گرفتن از شما تحقیر کردنتان است:

بعضی از مردم سعی می‌کنند به هر حیله‌ای متوسل شوند و تحقیرتان کنند تا  انرژی شما را بگیرند که نام دیگر این کار دیگرآزاری یا سادیسم است. شخص سادیستیک با تحقیر دیگری احساس خود برتربینی کرده و انرژی دیگران را از آن خود می‌کند.
تحقیر کردن می‌تواند نسبت به پوشش، ظاهر، جسم، جنسیت، رفتار، گفتار، و … باشد.
خیط کردن دیگری و یا انتقاد از او، تحت هر نامی که صورت گیرد در واقع تحقیر است و انرژی را به سمت تحقیر کننده می‌کشاند.

بهتر است که
یادتان باشد اکثر این افراد از کاری که انجام می‌دهند کاملا بی‌اطلاعند در رابطه با آنها پس از مدتی زمانی کوتاه یا بلند، احساس می‌کنید بی‌انرژی، بی‌حوصله یا حتی خشمگین شده‌اید در حالیکه آنها سرحال آمده‌اند. اینگونه رابطه‌ها را دوست دارید قطع کنید و از رابطه با اینگونه افراد بدون اینکه بدانید چرا، طفره می‌روید.

اگر واقعا به این افراد دوست و نزدیک هستید می‌توانید موضوع را با آنها در میان بگذارید و به آنها کمک کنید. چون این افراد با اینکار رابطه اجتماعی خودشان را با دوستان و اطرافیان تخریب می‌کنند.
در صورتی هم که این شخص در زندگیتان و برایتان اهمیتی ندارد بهتر است که از او دوری کنید.

۰۴/۱۱/۱۳۹۹

همچنین ببینید

یـک لبخنـد تا خوشبـختی راهـست

آیا شما واقعا خوشحال هستید؟ اگر صادقانه بگوییم، بسیاری از ما حتی به خودمان وقت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*